01 October 2008

lebaran day~

Allahu Akbar~ Allahu Akbar~ Allahu Akbar~Allahu Akbar~

Bismillahir rahmannir Rahim..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh…
Sebelum memulakan kata-kata hikmat ini, guwe ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada muslimin dan muslimat yang berada di seluruh dunia tidak kira tua , muda, miskin dan kaya yang ingin menyambut bersama-sama dengan umat Islam yang lain.

Guwe di sini ingin mengungkapkan setulus kata sebagai pengganti kad raya, sms, msn, email, berjumpa apa lagi aa..dan sebagainya (ahernya toh) untuk memohon ampun dan maaf kepada teman-teman guwe yang lama guwe tak berjumpa mahupun yang kerap berjumpa..di luar keek ataupun di dalam rumah..apaknzz (kir luar negeri) tidak kira laa yang jauh di perantauan keekk…sebelah rumah keekk…sebelah bilik keekk..dan yang sebelah-belahnya lagi..atas kekasaran dan kesilapan guwe selama ini.. pada mereka-mereka yang ditegur supaya berubah itu, hendaklah berubah yek menjadi insan yang berguna..ermm…takde yang kena mengena yang tersindir ker apa…tapi kalau dah terasa tu apa bleh buat..guwe tak sebut pun nama kan..maka berubahlah kamu sebelum kamu masuk di liang kubur…sebab perbuatanmu itu akan selalu di dalam buku hitam guwe…

To my kajen majen di luar sana..harap2 datanglah ke rumah yek beraya and we’ll having our open house on the 10th (friday) or 12th October (Sunday) from 10am till night..insyaAllah..so datang laa bawa anak-anak…buah-buah (kira anak buah lee tu) wawawawa…and seterusnya..hehehe

Moga-moga di hari yang mulia ini, kita mendapat kebahagiaan dan kerahmatan yek..so pada mereka yang beraya tu…becareful yek..jangan dyrv keta laju2 keh? Keselamatan itu penting meh..jangan lupa orang tersayang..makan tu jugek biar lah berpada-pada jangan pula sampai yang sakit perut and yang terkena allergy macam guwe neh..susah meh..makan kueh raya pun naa dpt baa..kat doc seafood tapi ukan seafood tapi apanah telur siihh…enggak bisa guwe meh…ermmm..

Last but not least, I hope you all enjoy your raya day with family and yang tersayang…meraihkan raya anda dengan kegembiraan..chewwaaah!! cheerrzzz!!

“SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN”

Wassalam…

0 Comments:

Post a Comment



 

emmashasha | hotmail