20 November 2008

week?? wat..


arrrgghhh!! wat a busy week now...afta i'm having my happiness tym (my buffday on 13th Nov-Thursday)..and now m having my tough week...my final exam in UBD..wow! i juz rily shock..lyk i'm still in year 2..apa-apa pun..its just like magical benar laa.. tapi rasa kan tinggalkan UBD atu macam..hmm...sedih leer..bila lagi kan jumpa frens, lecturers and gengs..atu pun baik nasib saja belaku jumpa...and plss plss bebanget keep in touch..and if ada gathering pun..plss plss datang laa keh..siukk jwa tuh kan...eheh..
Back to my happiness tym..masa atu like wow..anyone greet me nda tah kira berjumpa ka, my facebook, frenster, my blog, my cards and mcm-mcm ada...eheh..and tq tq sh0o0o0oo mucchhh~i'll remember u all and i hope in wat u wish for me will comes true..amin~ luff u all...eheh..to my family and my sis's fiance, tq tq sh0o0oo much for celebrating my buffday yeaa..ehehe..sis and bro thanx for the perfume pwesen..eheh..and to my frens who were giving me pwesen..rilly tq tq sh0o0oo muchhh~esp my new liverpool jersey T-shirt which was label emma at the back of the shirt...i rilly luff it...tq tq sh0oo much..gmun...ehehe...and my beloved beh..tq tq sho0ooo much 4 remembering my buffday time..eheh..luff u owez~
and for those ubdian...good luck for your upcumin exam ayt...and wish u all haf a colourful result..aminnn...kamu boleh~~esp apb ppl..ipi ppl...wish u all the best..mwahhhzz!!

0 Comments:

Post a Comment



 

emmashasha | hotmail