07 March 2009

happy bebanget!!

salam people..muchi buchi~

hows lyf? great?? wow.. dis week is my tough week!! nex week oso..m fully observe by my cooperating teacher plus my supervisor..my abm lyk hell byknya sudah..projector, pictures, real stuff, exercises hw and cw to my kidss...sampai i haf not to attend my family functions and my function oso..hmm...ntah i dunno wat dey want lagi meh..my kidss ne lagi mesti direjam kali..o dbacai barutah kan merati kali..fheeww!! kata olang, sakap pun talaa gunaa woo..angin sepoi2 lagi betiup kensang maa...ahaha..*bwang stress laa baa*..some class saja i rilly luff my kids ne especially 2A n 2H..nda payah marah2 baa..jadi geng tah plang..dey r so funny and cutezz banget..f durg buat bising, i just stare them deeply den they understand..and ada 1 time atu, i tell them story lyk"r u afraid of the dark??" oo0ooweeeeiirredd *bunyi manakutkan laa konon..wawawa..pai durg nda berani ke toilet ne waa..kweng3
stop abt the school..act panjang plg lagi tu mun dicetakan krg grenty jadi tesis..wawawaa..well now down ere i haf few pictures of my geng n I wen we were having our happy moment..siukk laa..yatah ganya masa terluang with frens and other than that bz banget...faham bishai kok ning..hmm..enjoy the picturess *wink!!*


~swimming pool..hmm i cant swim maa..tuuyyuungg~

~emma in the mirror~

~Bandar seri begawan - scene from above~

~erra dengan gayanya*d pool pun duduk macam pompuan melayu terakhir ne baa* ehehe~

~emma at jakuzi~

~hana and erra chill at jakuzi~

~i lyk dis view *lawa ku ngambar atu ee* kekek~

~berantam kamu di sana di bawah air asmara *ahahha apakanzz~

~floating meh~

~peace erra peace~

~nurhana~
~mambring~

~zurairah~

~mambring (green), erra (red), eyah (pink), zurairah (blue) and hana (purple) *group in the pool..eyah in the middle jadi vokalis plus with her goggle...ehehehe*~
my picture dalam band ne nada psl i cant swim maa..kan masuk dalam air pyh jwa sal nada tukang gambar aa..nda apa laa..act banyak plang lagi pics ne but the rest haf to censore plg tu untuk kebaikan bersama..pics dgym atu nda dpt dupload aa and tempat sauna tue ehehe..faham bishai..ekeke..


*cherrrzzzzz!!*

lots of luff,

0 Comments:

Post a Comment



 

emmashasha | hotmail