04 September 2008

s0ooooo0oooo weirdd..


JANTAN OOO JANTAN..

Kalau sudah hidup JANTAN cematu..nda kan berubah sampai bila-bila waa..no need to blame guwe or anyone else..ahaxz!!! dah buat nda mengakun..cemana jua orang inda kan mutuskan mun perangai mcm SETAN..mun indung sendiri udah HANDAL ditipu apatah lagi orang lain… UNDENIAL jua eh jantan ane…cakap INDA SERUPA BIKIN waa!!..inda memburukkan orang???!!! EXCUSE MEE???!! Sudah jantan ane lihat mukanya di cermin ka??? Mun banar inda pernah memburuki guwe baa, cemana boleh cerita atu yang nada-nada ane sampai arah guwe…cuatah???!! And napatah KAWAN JANTAN atu melihat diri macam alum pernah kena tampar ne waa…selagi ia inda minta AMPUN arah ku or arah XGFNYA semua dapan INDUNGNYA atu and REVEAL everyting apa yang ia buat..selagi atu tah JANTAN ane TULAH eh…apakan difikir selamanya bercinta dengan bini-bini ane?? STUDY ABT GURLZ?? Duuhhh!! Banyak kali aa udah..JANTAN NEVER STUDY ABOUT THEM!! THE FAULT STILL COME FROM JANTAN.. and 1 more thing ..
JANGAN CUBA-CUBA FIKIR GURL RYT NOW R WEAK…ACTUALLY THEY ARE NOT!!

And yea...i wanna c how far JANTAN can go up..kalau dapat pun maybe KALUK saja..because u noe y??..JANTAN dapat naik pun bukan pasal diri JANTAN atu sendiri or bantuan orang lain kah apa kah tapi banarnya dari CABARAN GUWE ane.. meaning JANTAN still need my HELP..JANTAN pun ada cakap waa..JANTAN want to show it to guwe…ahakz!! Let c…

-KARMA-

0 Comments:

Post a Comment



 

emmashasha | hotmail