31 August 2008

chandran's work

As usual..buat kaja last minit ane tah yang kami gemari selama kami belajar diUBD ne.. sehinggalah i'm doing my work n presentation with my sis angkat kakak Lina and abang Haji Fadhil..guwe lagi selalu merungut and mengadu pada kakak-kakak and abang-abang tersayang ane pasal keraja aa especially arah kaka Lina..."kak, bila tani membuat keraja Chandran ane?" and asa usual kak jawab apa nah?.."takut ko lating...relax.." dengan jeling-jelingan manjanya melihat guwe, asiikkk~btw they call me lating lama dah..and for me how cool they are eh, guwe plang watir baa..but now...baik jua kaja kami sudah siap juz ready for the presentation saja lagi on Monday..konon-konon dapat escape from present nanti i mean extend day pasal puasa aa sekalinya baru jua ane ..kena umumkan aa "PENGUMUMAN TENTANG ANAK BULAN TIDAK SABIT KELIHATAN" aduuuy...atu ya menaya eh tapi nasib jualah sudah ready semua..lagipun 1st presentation maka Dr Chandran pun memberikan belas kasiahan...chewwwaahhh.... baik kali aa Dr Chandran aa...udah atu...
..now guwe baru sampai ke cafeteria...on d right warna blue Kakak Hajah Hawa, Kak Fatimah, Kak Jah Haya..membuat presentation n menambah segala tym ani..

Ini pula abang Haji Fadhil and Kak Lina..bz kan kami ne..chewaahhh...sibuk-sibuk melayan abang Fadil lagi kuat menaya sja aa...aduuyy..


..adeeeh sambutan projek kamu ane semakin meriah...makin ramai yang mengikutinya di sebelah-sebelah kami ane..apakanz...namanya cafeteria makin ramai laa kan...apaleee..apa2pun we're doing our job bwabiz-bwabiz!! chayo!! n thanx kak and abang mahu buat kaja sama-sama..

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan kepada para muslimin dan muslimah semua dan keakraban abiskita yang suka membaca blog guwe ini dengan ucapan...

"SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN YANG MUBARAK LAGI MULIA INI DENGAN MENJALANKAN AMAL IBADAT YANG SEMPURNA DAN SEMOGA SEGALA AMALAN YANG DILAKUKAN AKAN MENDAPAT BERKAT DAN GANJARAN KEPADA ABISKITA..N LAST BUT NOT LEAST JANGAN ISKIP PUASA TAU..HEHEHE.."

0 Comments:

Post a Comment



 

emmashasha | hotmail