11 August 2009

kahkahkah!!

Mencari laki

Ada seorang wanita yang telah dua kali berkahwin namun
selalu gagal dengan perkahwinannya. Perceraian dengan suami
pertamanya kerana suaminya kasar, sering memukulnya.

Perceraian yang kedua kerana suaminya lari dengan wanita
lain. Namun setelah kejadian itu, sampai sekian lama dia
belum menemukan kekasih baru yang mampu memuaskannya secara
zahir maupun batin.

Hingga suatu hari dia memasang iklan:

"Dicari: Laki-laki yang tidak suka memukul, setia dan
sangat hebat di atas ranjang."

Seminggu kemudian datanglah seorang lelaki dengan mengetuk
pintu rumahnya. Betapa terkejutnya wanita itu setelah dia
membuka pintu, seorang laki-laki tanpa kedua tangan maupun
kakinya.

"Saya datang sehubungan dengan iklan yang puan pasang
seminggu yang lalu," ujar laki-laki tadi dengan penuh
yakin. "Mungkin saudara salah," sergah si
wanita. "Saya cuba jelaskan," pintas si
laki-laki tadi. "Saya tidak akan memukulpuan kerana
saya tidak punya tangan, saya tidak akan lari meninggalkan
puan kerana saya tidak punya kaki.

"Tapi..." potong si wanita, "bagaimana
saya boleh tau awak hebat di atas ranjang? "

"Agak-agak puan, tadi saya mengetuk pintu dengan
menggunakan apa??????......

lots of luff,


0 Comments:

Post a Comment



 

emmashasha | hotmail