19 August 2009

scandal??

Tersebut lah kisah, sepasang suami isteri yang telah mempunyai 3 orang anak sedang berbual sambil menonton TV di dalam bilik mereka. Si isteri bertanya kepada suami beberapa soalan.

Isteri: Bang, kalau saya mati dulu bang akan kahwin lagi tak?

Suami: Abang rasa abang mungkin akan kahwin lagi sebab anak2 kita perlukan seorang ibu. Makan minum abang adalah yang akan sediakan.

Isteri: Habis, kalau abang kahwin lagi abang kasi ke dia duduk rumah kita?

Suami: Ya lah. Sebab rumah ni mahal, takkan nak biar kosong macam tu aje.

Isteri: Abang kasi dia guna bilik kita, toilet kita?

Suami: Ya lah sayang. Takkan abang nak buat bilik lain khas untuk dia. Nanti bilik ni membazir plak.

Isteri: Abang kasi ke dia pakai almari kita?

Suami: Ya sayang. Almari kita ada 4 pintu, takkan nak bagi orang lain plak.

Isteri:Abang kasi ke dia pakai katil kita?

Suami: Terpaksalah,sayang. katil kita tu baru je beli bulan lepas.

Isteri: Baju tidur saya, tuala mandi saya?

Suami: Takkan itu abang nak bagi kat kakak dan adik awak. Jadi daripada tak
dipakai, lebih baik kalau abang kasi dia aje.

Isteri: Beg tangan saya, kasut saya, set golf saya?

Suami: Itu tak boleh, sebab dia suka handbag warna biru tua, kasut dia saiz kecil daripada awak, saiz 5. Set golf pun tak boleh sebab dia kidal...

Isteri: ... ... ..???... ... ..... ... .


lots of luff,

0 Comments:

Post a Comment



 

emmashasha | hotmail