23 December 2008

having fun

partay!! *wink*
apakanzz..ukan party laa..ne pegi picnic with family aaa dfantai muarrrra *sebut betui2 yek =D* gitu ssiihhh...kira lama dah kami naa pagi pantai ne..lyk 5 years? 10 years? maybe...lama sakan laa yang penting and ane pun ke pantai nyampaikan hajat kalbu my bonda gitu sihh...kweng3..lagipun my beloved granny ada jwa di cni and angah-angah yang tercinta esehhhh..dr mirrriii meh *sebut betui2 sekali lagi* kekeke...so dis this our tripz plus..posing2 menarikz ahaxz!! jangan jelessshh *nda jwa bawapa eyh..kweng3* tengok dulu laa...


~in the car~


~belum lagi pai fantai dah cha befaluhh..fanasshhnyer~


~perjalanan baru dimulakan..ane rah pulau Pelombong ne aa kweng3 *mcm banaa padahal masih di kg kweng3*~


~sis Mawar yang bz mendraib *uja owang tuha2nya* nda mau lepas dari bergambar jwa laa~


~sis cK and sis Nuyuul...ekeeke~


~me mau jwa begambar betiga..nda mau lepas leer..~

~sampai dah di fantai..and kan menjamu selera gitu sihh..nyummy nyummy~

~aing mcm-mcm hado..kweng3~

~menjamu selera pun jangan lufa duduk bersila.."kita anak melayu, jangan hilang adat melayu"..ahaha..apakanzzz..~

~foods- nugget *bro panggil najet* ahaha.., mee buatan mama *slurrpp*,fishboL, tampei, acar timun, ikan goeng, keyupuk and apa lagi aa..blank guwe dah eyh~
~happiness tym~
~oo nini guwe..bahapa tu aa...abiz cha teluurr ikan kita mamam eyh..atu kan dhunjar..ekeke~
~hold!! saayyy keeejjjuuuuu~
~semenjak lama udah nda ke fantai ane..banyak udah beusai laa..so clean jwa laa..toiletnya pun not bad jwa..ukan mcm dulu..lykk eeeewww..and jln khas lagi meh..bicycle sign~


~anyway...pandan pemoz yang tani tau apanah..yang dekat aing selalunya tuk dihambur orang kawin apa or khatam ryt?..ane pandan jwa namanya tapi ada tambahan lagi ..uja mama pandan berduri neh namanya..iskh2 panya..~

~jalan batis sign..mun basar ane pun kamu nda nampak..ndatah me tahu tuh~

~this is Amirin..my angah's lil son..gaukk banget..alum lagi tymnya menyamal abis tu eh ya bergolek di pasir and jalan..kami plang ijab ne baa melihat kedia ane...luan manja baa..iskh2~

~this is Batrisyia, kaka si Amirin..sorang ganya bini2 dalam adi beradinya ne..yatah ulahnya mcm gauk laki2 dh..baa belajar rah sis emma now..eseehh..girly gitu aawww! nda jwa laa jadi pondan..sadang2 tuh~

~ingat di jalan raya saja ada round about? di fantai ane pun jwa eyh...supaya nada kemalangan bah eyhh~

~lihat anak dara pinggitan ane..sorang2 sibuk2 kan bergambar siuk sendiri..aku bila lagi kamu kan gambar?? uhuuuiiii~

~well..ane pic kami yang buang tabiat laa..rasa jwa kan jumping atu lyk..no foot landing on the land *apakannzzz* sampai ada lagi aksi vampire tuh..walaupun fanatic twilight eyh..kuikuikui...plus posing mautz sorang2...~
~atu tah family tersayang me..walking around while take a deep breath of fresh air..lama jwa dah nda menghidu tuh..luan-luan asaptah gnya baa kan dihidu ane..inda asap keta..asap sigup...memberi sanak..so for bruneian people..please stop smoking..i believe der r lot of people out der need fresh air...~

~wat a beautiful sea..ahaha..jangan kir me puji diri yek...m juz telling ya about the sea not me...~

~look into your eyes~

~abiz kayu dah ..kayu kuyus sja tempat betapuk...say peace~

~V view..i lyk diz part~

~my sis gambarkan dari atas...awuuu lawatah dehh..ekeke~

~last but not least...dis is me..emma..~

**it was a happy tym ..and me baru post jwa pics ane sal need more editing plus mengasah ilmu yang sekian lama nada bergarak aa so apa lagi..sayang jwa..and for you all..happy membazir!! ehehe...besa bonus kuar..banyak kan ditarget neh di kedai aa..baa kamu jangan luan membeli kain atu..ampiti jwa aku dehh..ahahah abis tia ne karang eyh...sab0ok sab0okk eheh...enjoy ur day..cheerrzzz mwaahhzzz!~


0 Comments:

Post a Comment



 

emmashasha | hotmail