27 August 2008

wahahahah~~

..UNTUK PERINGATAN SEMUA..
Terutama pada kaum-kaum hawa dan sewaktu dengannya..kita perlu berhati-hati dengan lelaki species yang pengikis duit kaum hawa ane..adaka patut JANTAN ane fikirnya kaum hawa ane dijadikan girlfriend untuk melepaskan nafsunya kali n jadikan kaum hawa ane banknya?!!! berhutang beratus-ratus lagi tu..baiktah diazankan kali eh..JANTAN ane inda pandai kan sedar diri lagi tu eh...inda jua berapa eh..Mun tahu udah inda berapa atu and menumpang arah family angkat yang belum tahu asal usul kejahatan diri atu...baik tah kubur diri sendiri hidup-hidup eh...sampai mati pun JANTAN ane inda kan berubah waa...sadar-sadar buuuiiiii!!!...
Lagi satu mun kan memikat hati orang dan indung orang atu jua jangantah kan memugai orang nyamu..inda tah JANTAN ne malu toh..apa rasanya mun JANTAN ne kena balik..baik tah melutut arah semua XGF nya atu eh..jangan JANTAN ne fikir ia kan terlepas...sampai mati pun JANTAN ne inda akan hidup aman waa..padahal dapat GF baru pun inda jua bersyukur..sama kaum hawa yang lain lagi ia berjalan..perasaan hensem and player konon and kena SAYANG?? CARE?? SUPPORT??...ddduuuuhhh!!! JANTAN ane jua hidupnya inda sah inda BGF pasal nada lagi banknya waa..baiktah JANTAN ne bunuh diri waa..nda JANTAN ne sesuai tinggal di dunia ne...banartah...so buat kaum hawa di luar sana..lebih baik kamu berhati-hati..mun mahu tahu JANTAN ne just contact me up..thanx..
-KARMA-

0 Comments:

Post a Comment



 

emmashasha | hotmail