26 February 2009

bz at school

salam ppl..muchi buchi~..

as usual..work..work..work.. lyk evryday work..kids...kids..kids...di mana ada school, di situ laa ada kids..di mana ada me..di situ laa jwa ada kids...lyk evywer..*macam orang beranak sja ne waa*wawawaa...hmm..awal2 tu my kids..errmm respect laa..besa baru kenal so i just show my 1st expression to them..as u noe..maung2 segala not rily maung laa..give them a damn big rules so dat dey can follow it and they'll tink dat m a ganas person..wawawaa..macam banaar..eheh..selagi muka atu mcm tua *opposite of it* org ckp, selagi atu they brave to bully people...hehe..well..m a chicha..i shud tink how to solve the matter of it..so dat i can pull them back to their sit..*ganaz ee* tapi banaar laa..we cant show them the real us meh..

apa2 pun..ada one kelas ne..sikit masuk bleh nek darah jwa jadinya..and u noe wat..few days ago..masuk saja me dalam kelas atu..dengan muka yang andang awet muda automatically jadi awet tua ne pun tawus menghadap students, apa nah..baa keluar cha ceramah me yang panjang berjela-jela ne..me ne ukan jenis penyampai tangan apa..dats not me and i noe my limits too..ceramah yang boleh membuatkan durang terpikir,terbangang, tersedak, terkajut, tersentuh and plus plus laa..and it's all about reverse psychology ..wat will they do..wat dey shud do..wat gonna happen to them..apa2 pun apa nah...2 students laki2 tawus nangis leh me..i didnt do anytyn to them..i juz want them to tink abt theirself..

Then I asked them to write 5 attitudes about themself dat dey rily hate most..lepas tu me suh lipat their paper into 4. I put 1 big rubbish bin infront of them, i wanted them to throw their damn bad ugly attitudes to the bin n said sometyn to it..apa nah..some of them ada buang secara kejam the paper throw it n said "SIALL!!" and ada lagi durg buang the paper plus spitted to it..and koyak the papers bwabisly..so anytyn i did in that kelas was successfull!! and i rily hope dat its gonna be fine till the end of my TP session...yeaa well..some people maybe tink dat it doesnt work...and for me..wen u haf ur own confident in yourself and do sometyn anytyn either for yourself or your students sincerely..insyaAllah ia boleh berjalan dengan lancar..just trust urself..*wink*...waa..mcm me bagi u all psychology session cha plg..p nda apa laa..share knowledge maa..eheh maybe rah kamu pun happen cemane later..who noes..kan..till then...

lots of luff,


0 Comments:

Post a Comment



 

emmashasha | hotmail