15 February 2009

patriotik

Salam everybody..muchi buchi arriibaaa~

Setelah sekian lama saya tidak memperbaharui blog ini, sekarang baharu saya mempunyai masa untuk memperbaharuinya.. sepanjang latihan mengajar ini dijalankan, maklum saja kamu sudah mengetahuinya pada mereka yang pernah mengalaminya atau sedang mengalaminya, semuanya lengkap dalam satu PAKEJ iaitu letih, banyak kerja, wajib menghadiri aktiviti yang dilakukan, sibuk melakukan perkara-perkara yang mesti dilangsaikan pada ketika itu juga. Walau bagaimanapun kesibukan itu tetap ada perhentiannya, makanan dihidang oleh ahli guru-guru yang lain di samping kami pun turut menghidangkan makanan yang termampu kami sediakan..lelah penat akan kami kongsi bersama..

Hari demi hari semakin dekat akan sambutan Hari Kebangsaan Brunei maka semakin sibuklah rakyat termasuk guru dan pelajar..kami diarahkan untuk mengawas pelajar yang diwajibkan membuat latihan sambutan tersebut maka sehari suntuk lah kami berada di sekolah dan di sebelah petangnya di Stadium dan kami dijanjikan akan pulang pada pukul 5.30 pada waktu itu namun pada ketika itu kami amat bertuah kerana diarahkan pulang sebelum waktu yang dijanjikan sebab pihak pengurusan tersebut merasa puas hati dengan persembahan yang mereka lakukan.. maka di bawah ini, saya hidangkan awda dengan gambar yang kami dan pelajar saya lakukan pada ketika itu

~stadium~

~sai, irda and niza~

~niza & me~
Aduuyyy..apa ke hek laa me ckp stindid neh..but it’s okay..i can improve my malay standard language then..ehehe..ane pun ckp stindid psl membiasakan diri sakap bahasa baku meh…ehehe..tuk TP ne mesti ckp stindid naa bleh ckp brunei except diperlukan..nway apa tema Hari Kebangsaan this year?? Kedewasaan Bernegara ryt?? Yakaa? Ehehe luwus tah kli udh tu eh..patriotik kali aa..eseehh..ok laa sampai sini dlu caita tani..later I update yek..cherrzzz!!! mwahzz mwahhhzz!!
** AVOID OF SOMETHING THAT U REALLY HATE BUT GET CLOSE TO IT WHEN U REALLY LOVE IT**


lots of luff,

0 Comments:

Post a Comment



 

emmashasha | hotmail